reede, 2. september 2016

Kas sul igav ei ole?

Vaated terviserajal ei soosi jooksmist, pigem pildistamist :)
Minult küsitakse hästi tihti, et aga mis mina päevad läbi Lõuna-Aafrikas teen ja kas mul on igav. Ega kui nii järsku küsitakse, siis ei oskagi midagi vastata, aga igav küll ei ole. Teen ikka nalja, et olen meeleheitel koduperenaine, kuigi tegelikult vaata, et jääb tegemisteks aega puudugi.

No ma augustis siis natuke kaardistasin oma põhitegevusi.
Joogalennuk :)
Endomondo aitas mind spordi kohapealt ja selgub, et olen augistis teinud 23 tundi joogat, jalutanud 20 km ja kaotanud 7200 kcal. Kaal väidab, et kaotanud olen ka 4 kilo. Kõndida võiks vähe kiiremini ja rohkem, kuid nii regulaarset trennis käimist ei mäletagi enam ja mul on tunne, et juba on täitsa mõnus ja ma ei olegi enam esimese 10 minutiga väsinud :) Lisaks on tõeliselt mõnus asi Hot yoga, vähemalt talvel, siis kui korter päris jahe on - seal saab ikka korralikult sooja. Lisaks mina, kes ma naljalt ei higista, tilgun trenni teises pooles ka varbaotstest :)
Art in the Forest

 Augustis hakkasin õppima potikedral treimist, sellele olen aega leidnud 30 tundi, lisaks kuskil pool tundi kuni tund sinna ja tagasisõit ehk kuskil 10-15h istun Uberis või mõne sõbraliku keraamiku autos või bussis :)

Galerii ja söögikoht Betys Bay lähedal
Hea idee punastele raamatutele.
Ühe korra oleme sõpradega ka linnast välja saanud ja nädalavahetuse Bettys bays veetnud. Külastanud sealseid kunstigaleriisid, käinud kalal ja vaadanud üle pingviinid – ikka juba armsad on :) Ja taasiseseisvumise päeval tegime kiluleiba, kartulisalatit ja kamavahtu ning kutsusime naabrid külla.
Õhtul väljas olen käinud kolmel korral: ühe korra teatris, ühel korral loovinimeste kohtumisõhtul ja ühel korral sõbrannaga burksi söömas. Teatrietendus oli väga äge monotükk, kuigi ma arvan, et ma sain ehk vaid 20% naljadest aru, aga näitlejatöö oli super. Peamiselt olid teemaks ikka mustad ja valged ja poliitika, aga ka teised Aafrika rahvad ehk immigrandid.

Loovinimeste kiirkohting oli samuti väga äge kogemus. Tuled kohale, täidad endale visiitkaardid, saad tasuta õlle ja tooli. Istutakse kahes reas vastakuti ja igal  paaril on aega kolm minutit, et omavahel tuttavaks saada ja huvi korral visiitkaarte vahetada. Siis üks rida istub edasi ja jälle uus partner ja jälle otsast peale. Mina tutvustasin, et tegelen keraamikaga, maalin ja teen käsitööd. Aga peamiselt tutvustasin ma, kus asub Eesti ja mis maa see on :). Minu tegevustest huvituski kõige rohkem üks rõivadisainer, kes tahab, et ma talle heegeldamist õpetan. Vahetasime kaarte ja vaatame, mis saab :)

Kolmas
Augustis olen heegeldamisele kuskil 10-15 tundi kulutanud ja maalimisele umbes 25. Selle 25 tunni jooksul olen peamiselt merd maalinud ja nüüd vaikselt hakkan tunnistama, et vist jääb nii. Pilt veel valmis ei ole, aga merd ka paremini vist teha ei oska. Lugemiseks püüan ikka ka aega leida, see kuu lugesin saviteraapia kohta ühe raamatu ja olin ammu tahtnud P. Goelho Algkeemikut uuesti lugeda.

Meie uus logo (Autor: Ly Vilt)
Noor Keraamik, ehk meie üheaastaseks saanud ettevõte, on saanud vähem tähelepanu, kui ma tahaksin. Olen kuskil 60 tundi tegelenud ettevõtte asjadega, mida ei ole just väga palju. Ütlen, et see oli Eestimaa suve ja minu talvepuhkus ja septembris olen juba kindlasti tublim.

Aga vabal ajal teen ma kaks kolm korda päevas süüa, pesen nõusid ja käin poes, sest Jaak peab kogu oma energia praegu õppimisele suunama. Paar korda nädalas söön kuskil väljas. Korra nädalas koristan ja pesen pesu. Telekat meil ei ole, aga interneti avarustes Pinterestis ja Youtubes ammutan tihtipeale ideid. FB kondan ka natuke ja Eesti uudiseid loen nii umbes korra kaks nädalas.  
Ja nii juhtubki, et enne kui aru saad on õhtu ja magamamineku aeg ja raamatupidaja kuulõpu meeldetuletuskirjad tulevad nii tihti, et vahel ei usu, et juba jälle kuu möödas. Ja see oli talvekuu, kus ma randa jõudsin vaid korra.

Selline talv sobib mulle :)









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar